• +32 14 74 86 52
  • welcome@den-beer.be

FAQ

  • Is het voordeliger om rechtstreeks te boeken via jullie website?
    Absoluut! Als je rechtstreeks via onze eigen betaalmodule boekt garanderen we je de beste prijs voor jouw gekozen periode en kunnen we een nog betere en persoonlijkere service garanderen.


     

  • Is er parking voorzien?
    Ja, achteraan het pand is er gratis parking voorzien op het terrein, speciaal voor onze gasten.


     

  • Onze (service)club wil Den Beer graag huren voor een weekend, kan dit?
    Zeker, het gelijkvloers samen met de tuin vormt perfect 1 geheel voor een gezelschap van maximum 12 personen. Gasten kunnen dan samen koken in de orangerie en van de sauna genieten. Onze appartementen op het 1 e verdiep zijn weliswaar apart, maar kan er wel voor zorgen dat nog eens maximum 8 extra personen een comfortabele slaapplaats hebben.


     

  • Kunnen we ontbijt krijgen?
    Ontbijt zit standaard niet inbegrepen in de service. Op aanvraag werken we graag enkele opties voor je uit, aangepast aan jouw vraag. Contacteer ons hiervoor dus zeker per email/telefoon.  Verder bevinden zich ook diverse bakkers alsook meerdere supermarkten  in de onmiddellijke omgeving.


     

  • Kan ik een wasmachine gebruiken?
    Neen, er is geen wasmachine maar in de omgeving bevindt zich een wassalon. Onze appartementen hebben ook een strijkplank en strijkijzer ter beschikking. U kan uw kleding ook laten wassen en strijken door ons tegen betaling.


     

  • Mag ik een huisdier meenemen?
    Helaas zijn huisdieren niet toegelaten. Enkel assistentiehonden voor mensen met een beperking zijn welkom. 


     

  • Is er een lift beschikbaar?
    Ja, er is een lift aanwezig.


     

  • Met hoeveel personen kunnen we in een kamer verblijven?
    Dit is afhankelijk van onze kamers. Neem even een kijkje bij verblijf.


     

  • Ik weet mijn aankomstuur nog niet, vormt dit een probleem?
    Neen, helemaal geen probleem! Na betaling kan de check-in gebeuren via onze key lockers.


     

  • Moeten we zelf de kamer poetsen?
    We vragen onze gasten hun verblijf netjes achter te laten en hun afwas te doen. Poetsen is niet nodig, dit zit inbegrepen in de prijs.


     

  • Is er wifi?
    Tuurlijk! Al onze kamers en gemeenschappelijke ruimtes hebben wifi.


     

  • Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
    Wij maken gebruik van de uiterst veilige betalingsomgeving “Stripe”. Hier kan je betalen met de meeste betaalkaarten die wereldwijd gebruikt worden. Via overschrijving enkel mogelijk tot 5 dagen voor aankomst.


     

  • Kan ik boodschappen doen in de buurt?
    Op wandelafstand bevinden zich meerdere bakkers. Verder is er ook een supermarkt vlakbij voor al uw boodschappen.


     

  • Waar blijf ik met mijn afval?
    In Den Beer sorteren we. Afval kan in de voorziene vuilnisbakken in de keukens en kitchenettes. Blijf je langer en zit je vuilbak vol? Achteraan bevinden zich vuilcontainers waar je jouw afval kan deponeren.


     

  • Kan ik mijn fiets veilig wegzetten?
    Zeker, we voorzien een bergruimte waar fietsen weggezet kunnen worden. Informeer ons even vooraf zodat we jou de sleutel kunnen bezorgen.

Boek je verblijf

Benieuwd naar Den Beer? Ontdek onze authentieke flats en appartementen.